Drodzy aktywni! Koniec wakacyjnej laby. Czas na nowe, wypełnione po brzegi plany treningowe. W naszym grafiku znajdziecie kilka nowości i jeszcze więcej godzin zajęć.

Co nowego?

HIIT – czyli High Intensity Interval Training. Jeżeli brakuje Wam zajęć po których ciężko będzie dojść do szatni, to możecie spróbować w tym sezonie właśnie tego. Jest to forma strategii treningu fizycznego polegająca na przeplataniu krótkich okresów bardzo intensywnego wysiłku krótkimi okresami umiarkowanego wysiłku.

BODYBALANCE –  Zajęcia te stanowią przemyślane połączenie jogi, tai chi i pilatesu. Ćwiczymy na nich koncentrację, a trening zapewnia spokój i wyciszenie. Skupiając się na oddechu oraz za pomocą serii starannie dobranych kombinacji ruchowych, pracujemy nad siłą, równowagą i gibkością, przy dźwiękach łagodnej muzyki. Specjalne zestawienie techniki oraz ćwiczeń ruchowych zapewnia pełnowymiarowy trening fizyczny, wzmacniając jednocześnie wewnętrzną równowagę i harmonię.

BODYSHAPE – trening, którego celem jest kształtowanie całej sylwetki. Polega na wykonywaniu ćwiczeń na poszczególne partie mięśniowe, tj. ramiona, klatka piersiowa, grzbiet, uda, pośladki, brzuch z wykorzystaniem dodatkowego obciążenia np. hantle, gumy, stepy lub bez niego.

TABATA – ćwiczenia składające się na trening o niezwykłej intensywności, który wykonuje się z obciążeniem własnego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie – zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. W związku z tym spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej jest „skutkiem ubocznym” intensywnych ćwiczeń. 20 sekund pracy na najwyższych obrotach i 10 sekund przerwy powtarzane przez 30 minut zmęczy nawet tych najwytrwalszych.